Beste leden van KBO Someren-Eind en belangstellenden,
Op dinsdag, 22 maart organiseert de KBO een themamiddag met als inhoud:
Het verdwenen paradijs
Deze middag wordt gepresenteerd door natuurfotograaf Theo van de Mortel. Hij laat met een diapresentatie het wel en wee zien van vogels en insecten in de afgelopen 50 jaar.
Theo, woonachtig in Someren-Eind, is ornitholoog, d.w.z. vogelkenner. Al vele jaren doet hij onderzoek naar het gedrag en de leefwijze van vogels in de natuur. Ook andere dieren, waaronder reptielen, insecten en amfibieën legt hij op de gevoelige plaat vast.
Wilt u een middag genieten van mooie natuuropnames met boeiende informatie? Laat dat dan even weten door de opgavestrook in te leveren bij een van de bestuursleden of een mailtje te sturen naar de secretaris.
Locatie: gemeenschapshuis De Einder Datum: 22 maart 2022 Aanvang: 13.30 uur
De middag is geheel gratis. Ook niet-leden
zijn van harte welkom. Tijdens de pauze wordt
een kopje koffie/thee aangeboden.
U komt toch zeker!!??
Opgeven voor zaterdag 19 maart a.s. bij een van onderstaande adressen of mailen naar de secretaris. (ferklinckenberg@hotmail.com)
Naam: ___________________________________
Straat: ___________________________________
Aantal personen: __________
Nico v.d. Broek Lambertusstr. 19a Henk Schroijen Willem Alexanderl. 10 Frans Boerekamps Bongerd 27 Manus Kuijpers Nieuwendijk 46 Ann Vinken Harmonielaan 15
Drina v.d. Eijnden Postelstr. 26 Marij Klinckenberg Boerenkampl. 159

Op donderdag 24 maart is in De Ruchte een informatiemiddag omtrent veiligheid in en om het huis.

Aanvang 14:00 wilt u dit bijwonen kun je zich aanmelden via kbo.someren.activiteiten@gmail.com.