Kring Bedevaart 15 augustus.

Ook dit jaar organiseren de gezamenlijke KBO Kringen Asten ,Deurne en Someren de bedevaart voor leden van KBO en Ouderen uit Asten, Deurne en Someren.

De Kring-bedevaart, in de kerk van Onze Lieve Vrouw Presentatie in Ommel, is op dinsdag 15 augustus om 14.30uur.

De werkgroep met leden uit alle drie de KBO-kringen hebben de organisatie weer opgepakt en hebben het programma voor deze viering gemaakt.
Met de Pastoors zijn weer afspraken gemaakt voor de viering.

Helaas zal Aalmoezenier van KBO-Brabant Pastor Wim Kalb als voorganger niet de H.Mis kunnen doen . Hij is op 7 mei overleden en op 12 mei begraven. De dienst wordt nu door Pastoor Steijaert en Pastoor Hedebouw verzorgd.

De aanvang van de dienst op 15 augustus is om 14.30uur.

Na de dienst is er de mogelijkheid om in café “ ons Jantje ” een kop koffie met gebak te nemen. Dit wel op eigen rekening.

Namens de werkgroep: Piet Matheij,
en de leden: Francien Boots , Maud Cuppens, Gonneke van Driel, Nelly van Houts en Tjeu van Heugten.